MESTERHÁZY ORBÁN LIGHT VERZIÓJA - FUTUR

Írta: futur

MESTERHÁZY ORBÁN LIGHT VERZIÓJA

2013.06.21. 17:23

mesterhazy.jpg
Ha Mesterházy Attila Magyarország felemelkedése érdekében lett politikus, mindent meg kell tennie, hogy az MSZP még idén megszűnjön, és szavazói bázisának javát át kell irányítania egy szakértőket felvonultató párt alá. Az Együtt 2014-nek meg több szakértőre, konkrét tervre és hatékony politikai pr-ra van szüksége.

A baloldal két legnagyobb ereje szombaton egyeztet a közös jövőről. Ha a következő hónapokban Mesterházy valahogy kizsarolja, hogy jövőre ő indulhasson a közös miniszterelnök-jelöltként, szinte biztosan folytatódik Orbán Viktor uralkodása.

Az MSZP törtető elnökének középpontba állítása csak Mesterházy végtelen egójának, a Jobbiknak és az LMP-nek lenne hasznos, Magyarországnak semmiképp. Egyelőre Bajnaiék is inkább tűnnek egy diákigazgató választásra készülő elsős osztálynak, de azok akiknek valaha bejött a Milla, az utcára vonult diákok vagy a valódi civil tüntetések mondanivalója, rájuk és az LMP-re fognak szavazni. Ezen választók számára Mesterházy egy hataloméhes pr-lény marad, akinek szinte mindegy, hogy melyik párt élén milyen értékeket képviselhet, a lényeg, hogy ő is belenyomhassa a kenyerét a pörköltszaftba.

A 39 éves politikus a majálisok kivénhedt sztárjai között furakodott a szocialista párt első sorába. Nagyon szereti, ha nyilvánosan is megmutathatja, micsoda hatalmas sikert ért el a panelnyugdíjasok simogatásával. Amikor interjúkban rajongói kérdéseit idézi, egyszerűen csak elnök úrnak hívja magát, facebookján Főnök feliratú kólával pózol, miközben nincs érdemi mondanivalója azon kívül, hogy Orbánék nem jól csinálják a dolgokat. Ezzel a pr-rel jövőre lehetetlen lesz megfogni a bizonytalanokat, akik eldöntik a választásokat. Mesterházy Attilának be kell látnia, hogy már most lehetetlen matematikailag, hogy valaha miniszterelnök legyen. 

Ő Orbán light verziója. Light, mert Orbán még ellenfeleivel is képes volt elhitetni évtizedekig, hogy szeretne tenni az országért, miközben csak azt tervezgette, mekkora trónja lesz majd a felcsúti stadionban. Ő úgy döntött, meglovagolja a keresztény hitet, a vidéki focista srác imidzset, majd később a zeitgeistos vonalon megpróbál a nácik közül is áthúzni néhány százezret. Ezzel szemben a szocialisták főnökének csak a nyugdíjasok, és azok maradtak, akik még mindig azt hiszik, hogy Gyurcsány meg Bajnai az MSZP-t tolja. Még a baloldaliak is látják, hogy ez az ember mindennél jobban vágyik arra, hogy tömegek tapsoljanak neki, hogy láthassa magát a címlapokon, és tévéinterjúkban csilloghasson.

Pedig az ország érdekében le kell ülnie, és csöndben maradni.

Fotó: Facebook 

futurfb.jpg

141 komment · 1 trackback

Címkék: politika mszp orbán mesterházy

A bejegyzés trackback címe:

https://futur.blog.hu/api/trackback/id/tr725372504

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mesterházy: Orbán light verziója 2013.06.23. 11:14:03

Light, mert Orbán még ellenfeleivel is képes volt elhitetni évtizedekig, hogy szeretne tenni az országért.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyjózsi 2013.06.23. 10:53:31

Mesterházy jó a szocialista érzelmű tábor nagy részének. Korrekt, kulturált politikus, valószínűleg tud valamit a pártépítésről, ha így összehozta a szocialistákat. Ennyi. S nem több! Be kellene látnia, csak Bajnaival van esély nyerni, avagy egy ma még nem a "rivaldafényben" lévő közismert tekintélyes "harmadiknak"!

Ketrec_rázza_a_majmot 2013.06.23. 10:53:50

@csavari:
Azért ezzel a fejjel ne menj emberek közé !

falomb 2013.06.23. 10:54:28

@csavari: ha nem tartanának Bajnaitól, akkor miért őt ekézi egyfolytában a hírtv, miért csinálnak lejárató óriásplakát kampányokat ellene, stb.?

Ilyen gőzerővel azt szokták támadni, akit esélyesnek riválisnak tartanak. Nem véletlen, hogy Mesterházy ellen nem kampányolnak ennyire, mert minek? Jellegtelen figura, akire max. csak az mszp törzstábora szavaz majd, a bizonytalanokat vele nem lehte megnyerni, márpedig mindenki erre hajt.

falomb 2013.06.23. 10:57:43

@egyjózsi: így van, Mesterházy a szoci törszavazókat tudja hozni, akik úgysem szavaznának másra, Bajnai vagy egy más arc azért kell, hogy a bizonytalan szavazatokból is lehessen hozni. Csak az a baj, hogy az egó előjön, és Mesterházy nem akar másodvonalbeli lenni, pedig ha előretolakszik, és ragaszkodni fog ahhoz, hogy az ő arca is mindenütt megjelenjen az összefogás vezetője mellett, akkor az csak elriasztani fog embereket. Az MSZP-nek szépen a háttérbe kellene húzódni a kampányban, hogy ne riasszon el szavazókat, de egyelőre úgy tűnik, hogy az egójuk ezt nem tudja elviselni.

Ketrec_rázza_a_majmot 2013.06.23. 11:03:10

@falomb:
Nyugodj bele, elbukják a választást . De ez semmi ahhoz, ahogy a KIRÁLY fog fuldoklani !!!
Nekünk már végünk van . A váltott rablóbandák tönkre tettek bennünket végleg. De legalább a RÖHÖGÉST nem tudták elvenni !! Ha hiszel Mesterházi, Bajnai, stb formációkban, sajnálom, de naív vagy .Ezt a meccset Orbán fogja nyerni . ÉS EBBE FOG BELEBUKNI !!!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.06.23. 11:03:46

A baloldalnak semmi egyebet nem kéne csinálni, mint megállapodni a miniszterelnök jelöltben jövő hétig (tök mindegy ki lenne az, lehetne akár S. Andor is), aztán beígérni a 14 havi nyugdíjat, a tandíj eltörlését, a mindenütt kapható olcsó cigit, valamint a diákok teljesen ingyenes utazását a BKV-n és a MÁV-on. Ja, hogy ebből egy szót se váltunk majd be? Nem gond, a magyar 24 éve beszopik minden faszságot, legutóbb a teljesen nyilvánvaló parasztvakítás rezsicsökkentést is.

Aztán ha tüntetnek, majd hazamennek, ha meg nem, akkor Erdogan Miniszterelnök Úr, és az Elvtársi Törökország mintájára jól közéjük lövetünk, osztjónapot. Közben meg mutogatunk O. Viktorra, meg a Bilderberg csoportra. (B. Zsolt majd besegít, ha teszünk neki egy visszautasíthatatlan ajánlatot.)

falomb 2013.06.23. 11:11:57

@Ketrec_rázza_a_majmot: a helyzet úgy áll, hogy nagyon sok dühös ember van az országban, aki le akarja váltani Orbánékat, úgyhogy a dolog azon áll, hogy lehet-e valamilyen alternatívát felmutatni, ami Mesterházyékkal nehéz lesz

2010 is protest szavazás volt, a nép nem hitt Orbánékban, de utálta a szocikat, ezért átszavazott. A következő választás is ilyen büntetőszavazás lehet. Nem valakire, hanem valaki ellen.

Ettől függetlenül Orbán is maradhat, de az csak arra lesz bizonyíték, hogy a néppel mindent meg lehet etetni, és ha nagy bajok lesznek, akkor Viktor majd gyártja tovább az ellenségképeket (EU, stb.) akiket lehet majd utálni a bajokért.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2013.06.23. 11:26:41

Mesterházy Attila talán még a választások utáni eredményhirdetést követően sem fogja megérteni, hogy ő és a becsületes emberek MSZP-nek nevezett értékalapú közössége nem tud választást nyerni Orbán Viktor ellen. Ne higgye senki, hogy a szocik bármilyen értemes következtetést le fognak vonni a vereségből: zúdul majd az össztűz Bajnaira, Schifferre meg a többi elhajlóra, és Kiss Péter, Szekeres elvtárs és Szanyi kapitány vezetésével ugyanebben a szellemben készülnek majd a 2018-as választásokra is.

A Fidesz itt valószínűleg csak akkor fog előbb-utóbb választást veszíteni, ha majd a NER áldásainak köszönhetően az egész ország összeomlik.

Ketrec_rázza_a_majmot 2013.06.23. 11:26:42

@falomb: Igazad van . Pusztán én azt nem látom, mitől lenne a megélhetési politikusok bármelyike üdvözítő alternatíva .

falomb 2013.06.23. 11:33:06

@Ketrec_rázza_a_majmot: amíg mindkét oldalon megélhetési politikusok vannak, addig nincs más választás cserélgetni kell őket. Azzal nem szabad jutalmazni őket, hogy hatalmon maradnak. Ezért kellett volna elküldeni az mszp-t is 2006-ban, és akkor most sokkal jobban állnánk. (Nem lenne 2/3-os ámokfutás pl.).

Ketrec_rázza_a_majmot 2013.06.23. 11:40:20

@falomb:
Ez igaz . De jobb lenne, ha mind menne a halál f@szára !

vakapad 2013.06.23. 11:40:27

Kíváncsi vagyok, hogy akik most elintézik Orbán újabb négy évét, 2018-ban egy lényegesen rosszabb helyzetben mit fognak mondani Bajnaira meg Mesterházyra (más ugyanis akkor sem lesz).

Hogy mi lesz az országgal, az nem akkora nagy probléma, mint a saját lélek megnyugtatása.

Húsleves 2013.06.23. 11:46:35

Át kellene venni Mexikóból egy jópofa ötletet, macskát indítani miniszterelnök jelöltként. Akkor a választási plakát így nézhetne ki: a háttérben jól felismerhetően Bajnai, Orbán, Mesterházi, elől pedig Fricike, a miniszterelnökjelölt. Felirat: "Eleged van a patkányokból? Szavazz macskára!".
(Alternatíva: háttérben 3 tetű, elől 1 katicabogár.)

gmower (törölt) 2013.06.23. 11:49:54

írjátok még le százszor, ezerszer, hogy itt diktatúra van, gazdasági csőd van, éhezés van, nácik masíroznak, hülyítsétek csak tovább egymást, hajrá :) Az mszmp-sek már tudják, hogy nemigen rúgnak labdába a következő választásokon, így rég arra készülnek, hogy a saját térfelükön focizókat lenyomják, hogy 18-ban ne kelljen majd senkivel egyezkedni.

vakapad 2013.06.23. 11:51:48

@gmower:

Minek írjuk le? Úgyis látja mindenki.

Ketrec_rázza_a_majmot 2013.06.23. 11:56:51

@vakapad:
Természetesen a jobb & bal közösen elkövet mindent, hogy ne legyen klubon kívüli . De biztos vagy benne ???

Sir Galahad 2013.06.23. 12:01:03

A baloldalon most folyik egy színházi előadás. Az MSZP a választási vereség után taktikai okokból több részre bomlott, s most eljátsszák, hogy ezek a részek igenis külön-külön erők, lám, még civakodnak is egymással... A cél a tájékozatlan választópolgárok megtévesztése. Szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy a választásokra vége lesz a műsornak, újra össze fognak állni, méghozzá mosolyogva - túl sok hatalmi érdek és pénz diktálja ezt.

Húsleves 2013.06.23. 12:02:04

@vakapad:
Orbánék és a szocik ugyanaz a maffia, ezt erősíti meg már ki tudja hányadik forrásként a besokallt Ángyán is. Azért mernek ilyen bátran elkurjongatni kormányon mindent, mert 1. tudják hogy nem lesznek felelősségrevonva 2. a választásod ugyanannak az érdekkörnek a baloldali vagy jobboldali szerepet játszó kirakatfiguráiról szól.

ephart 2013.06.23. 12:04:57

a megoldás:vagy Gréczy Zsolt vagy Iván Pető.ébresztő

goes 2013.06.23. 12:08:23

"Mesterházy egy hataloméhes pr-lény marad,"

Akkor Bajnai mi? Bár az igaz, hogy nem ő a hataloméhes, hanem akik mögötte állnak. Nagyon szeretnének visszakerülni a zsírosbödön közelébe. A konkrét bajom az egész alakulattal annyi, hogy SZDSZ-2. Ha az a sok majom, aki annó ott tépkedte a cafatokat az SZDSZ-szel, most nem legyeskedne a Bajnai körül, akkor sokkal hitelesebb lehetne a bagázs. Így sajnos ismét csak egy neoliberális elvtelen csőcselék képét kezdik mutatni. A kedvencem a kendermagos Juhász. És nem vagyok fideszes...

okostojgli (törölt) 2013.06.23. 12:15:42

@Húsleves: "Orbánék és a szocik ugyanaz a maffia"

Akkor hajrá Fletó, mert ugye ő már nem szoci.

ephart 2013.06.23. 12:16:24

Libás-Drogos-Cigány-El Qrancs-Szarházi-Gabriella Fodor

legyint.ezekkel biztos bukik a judeobolsi oldal.á nem egy új arc felépítése dehogy inkább ezek a politikai élőhalottak.nos akkor a következményeket is viselni kell.maradtok amik:politikai Statiszták.nem tehettek semmit az acsarkodáson kívül a döntések nélkületek születnek és valósulnak meg 2014 után is

okostojgli (törölt) 2013.06.23. 12:18:20

@Sir Galahad: "A cél a tájékozatlan választópolgárok megtévesztése."

Bocsi, de te most a közszolgálatinak hazudott fosra vagy a HírTévének nevezett gennycsatornára gondolsz?

Jofiu 2013.06.23. 12:19:45

Mesterházy egy arrogáns bohóc. Ezek mellé - pont ezért - szánalmas is, teljesen igaz ez az Orbán light dolog, csak pózolni tud, de még abban is hiteltelen!
Fel nem foghatom komoly emberek mit állnak le vele.... ilyen erővel Bajnai támogathatná a külföldi nagytőkések adójának eltörlését és kedvezményes földhöz jutását is, nem ártan neki jobban az sem.

vakapad 2013.06.23. 12:22:48

Már unom azt az ökörséget, hogy a "politikus hataloméhes". Hát hogy a bús francba ne lenne az, amikor az ő célja a szerinte megfelelő törvények meghozása, és ha nincs hatalomban, akkor nem tudja megvalósítani. Azok urak/hölgyek, akik ilyeneket írnak, úgy gondolják, hogy becsületesebb dolog munkanélkülinek lenni, mint dolgozni?

De legalább ne indokolnák az Orbán regnálás meghosszabbításához elengedhetetlenül szükséges lépéseiket ezzel a marhasággal.

Jofiu 2013.06.23. 12:24:51

"Nagyon szereti, ha nyilvánosan is megmutathatja, micsoda hatalmas sikert ért el a panelnyugdíjasok simogatásával."
Ez nagyon jó szöveg! : ))

vakapad 2013.06.23. 12:25:14

@Húsleves:

Aha. Eccerű kérdésre eccerű válasz. Csak érthető legyen, az élet úgyis faék-szerű, minek azt bonyolítani.

okostojgli (törölt) 2013.06.23. 12:27:03

@nincs_nick: "Nyilván ha lehetett volna tudni, hogy ez lesz"

Lehetett tudni, csak mindenki -te is, itt és most is- a beszopott fideszes moslékot böfögte/böfögi vissza.

vakapad 2013.06.23. 12:28:34

@Ketrec_rázza_a_majmot:

Ha szabadna tudnom, kit gáncsoltak eddig el, és hogyan? Csak nem a Einstein/Teréz anyába ojtott Messiást?

Sir Galahad 2013.06.23. 12:28:59

@okostojgli: Az MSzP-re,meg a belőle a látszat kedvéért kivált alakulatokra (DK, E14).

okostojgli (törölt) 2013.06.23. 12:30:47

@csavari: "Nagyon remélem, hogy" nem jön meg az eszed, mert akkor lehet tovább röhögni rajtad.

okostojgli (törölt) 2013.06.23. 12:34:06

@Sir Galahad:
Nyilván lemaradtam valamiről, a Hírpöcsömet elatdák a DK-nak?

vakapad 2013.06.23. 12:37:22

@Sir Galahad:

Úgy hallottam, eddig bármi napvilágra került a törekvéseik közül, azt a FIDESZ azonnal pocskondiázni kezdte, hogy az rossz lesz a zembereknek. Ezek szerint jót akarnak, és a rossz a megtévesztés? Vagy csak össze tetszett kavarni a dolgokat?

Húsleves 2013.06.23. 12:44:58

@vakapad:
Ha neked a faék is ennyire bonyulult, akkor szerintem példálózhatnál inkább magaddal, ha olyan hülye vagy, hogy te még mindig elhiszed az olyanokat, hogy a zsidókkal tele FIDESZ antiszemita, meg a hasonlókat.

Sir Galahad 2013.06.23. 12:58:11

@vakapad: Nem tudom,jó vagy rossz-e ez a taktika, mármint hogy a látszat kedvéért több részre válnak, és úgy tesznek, mintha külön-külön pártok lennének más-más profillal, aztán a végén hogy, hogy nem, összefognak. A választáskor kiderül.

Sir Galahad 2013.06.23. 12:59:00

@okostojgli: Én se tudok róla, nem is írtam semmi ilyet, szerintem húzódj árnyékba...

valaki senki 2013.06.23. 13:16:07

@is: Igen. Szánom is szegény hazámat! Ezek a példamutató "elit". Szakértői kormányt kérünk szépen!

vakapad 2013.06.23. 13:21:25

@Sir Galahad:

A "látszat kedvéért" kifejezés nagyon tetszik.

A "hogy, hogy nem" összefogásról meg kell jegyezni, miszerint ha nem fognak össze, akkor nincs győzelem. Nem mintha ez egy akkora hatalmas információ lenne, de jó tudni a dolgok megértéséhez.

vakapad 2013.06.23. 13:24:29

Húsleves:
"Orbánék és a szocik ugyanaz a maffia, ezt erősíti meg már ki tudja hányadik forrásként a besokallt Ángyán is. Azért mernek ilyen bátran elkurjongatni kormányon mindent, mert 1. tudják hogy nem lesznek felelősségrevonva 2. a választásod ugyanannak az érdekkörnek a baloldali vagy jobboldali szerepet játszó kirakatfiguráiról szól."

vakapad:
"Aha. Eccerű kérdésre eccerű válasz. Csak érthető legyen, az élet úgyis faék-szerű, minek azt bonyolítani."

Húsleves:
"Ha neked a faék is ennyire bonyulult, akkor szerintem példálózhatnál inkább magaddal, ha olyan hülye vagy, hogy te még mindig elhiszed az olyanokat, hogy a zsidókkal tele FIDESZ antiszemita, meg a hasonlókat."

Egyet nem értek: hogy kerülnek ide a zsidók meg az antiszemitizmus. Érdekkör = zsidó, vagy mi?

Sir Galahad 2013.06.23. 13:31:42

@vakapad: a "hogy, hogy nem" összefogásról azt is meg kell jegyeznünk, hogy olyan nincs, hogy nem fognak össze. A választási vereség után kitalálták, hogy több részre szakadnak, azt a látszatot keltve, hogy külön-külön identitású mozgalmakról van szó. Ennek a trükknek szerintem semmi értelme nem volna, ha a végén nem fognának össze.

Húsleves 2013.06.23. 13:37:43

@vakapad:
Nem csodálom hogy nem érted, nagy út áll még előtted a faéktől az agyagedényig.
Úgy került a dolog kontextusba, hogy a két "ellentétes" politikai oldal szembenállása kijelentéseken alapszik. Ilyen kijelentések egyike az, hogy a FIDESZ antiszemita párt, mert például kitüntet olyan médiaszemélyeket vagy művészeket, akik Gyurcsány apád szerint antiszemiták. Kétlem hogy még képben vagy, de ha már ilyen helyekre jársz közszemlére tenni a hülyeségedet, akkor önállóan feldolgozandó feladatként elkezdhetsz utánaolvasgatni, hogy mennyire férnek meg egymással azok az állítások, hogy a FIDESZ megszünteti a hatalmi ágak függetlenségét és ugyanakkor azért nem volt képes a beígért elszámoltatásra, mert az igazság győzött a bíróságokon. Vagy azon, hogy jött össze ez az elnyomott ellenzéknek: www.origo.hu/gazdasag/20130326-gyanus-unios-palyazat-gyurcsany-miniszteret-ficsor-adamot-hoztak-helyzetbe.html

dr. saint555 2013.06.23. 13:40:21

@jet set: Úgy van. Szavazz csak újra viktorkára és a szakmailag 0, de tolvajlásban annál képzettebb bandájára. Legyél csak nyugodt. Ez a fajta egy kannibál. Amikor az átlagembereket és az ellenzékieket már mind tönkretette, a következő te leszel. De jó lenne, ha majd akkor is ilyen vehemenciával védenéd hős vezéredet, amikor a híd alól reggel kikecmeregsz kukázni.
Elárulok neked egy hatalmas titkot. Amire annó a szocik gondolni sem mertek, hogy ellopják, hős viktorkád már régen ellopta, vagy amit még nem, azt majd a következő 4 évben fogja. Remélem tőled és hű pártkatona társaidtól. Lassan más már úgysem fog megmaradni ebben az országban, csak a te fajtád.

Húsleves 2013.06.23. 13:41:58

@okostojgli:
Ne tegyél úgy, mintha Sir Galahad nem világította volna már meg kellően, hogy mennyire nem átlátszó és szánalmas az a műsor, hogy "mi nem vagyunk szocik, csak összefogunk Orbán ellen".

Lеncsés István 2013.06.23. 14:11:39

@Húsleves: " Felirat: "Eleged van a patkányokból? Szavazz macskára!".
(Alternatíva: háttérben 3 tetű, elől 1 katicabogár.) "

- Orbán miniszterelnök úr nem katicabogár!!!! Te sötétből sértegető anonim!

vakapad 2013.06.23. 14:43:19

@Sir Galahad:

Aha. Kitalálták. Különösen Bajnai, Kónya, Jávor Benedek és Juhász MSZP-ből való kiszakadása tetszik.

Leone_510 2013.06.23. 14:46:57

meseházy mindig óvatosan nyilatkozik, egyfolytában helyezkedik és kínosan ügyel arra, hogy nehogy valami konkrétat vagy számon kérhetőt mondjon , évek óta ez a stratégiája hát meg is van az eredménye, nyuszira nem szavazok

Buga.Jakab 2013.06.23. 14:47:18

orbán és a fidesmafia hazaáruló nemzetvesztó országrontó

remélem a méltó jutalmukat mind elnyerik és felköti őket a Nép...

Leone_510 2013.06.23. 14:48:37

@goes: mindennel egyet értek, azzal egészítem ki , hogy véleményem szerint ha a bajnai a másik alternatíva akkor sajnos nincs alternatíva, szdsz2 nem kell

vakapad 2013.06.23. 15:02:16

@Húsleves:

Hiába, egy úrifiú sohasem tagadja meg önmagát, ő mindig úrifiú marad.

A lényegre térve:
1./ Ellenzéki oldalon számottevő politikus sohasem mondta még, hogy az Orbán rezsim antiszemita lenne (azt viszont bőven, hogy minden intézkedésével a saját hatalmát betonozza be, hogy a gazdaságot a lejtőre teszi, valamint hogy állami szintre emelte a lenyúlást). Hogy pedig a kitüntetettek, újratemetettek és utcaelnevezettek között vannak antiszemiták, azt viszont tudjuk.
2./ Hogy az "elszámoltatás" minden vonalon kezd közröhejbe fulladni, az tény. Hogy az Orbán kormány minden hatalmi ágat igyekszik saját kézbe venni, az is tény. Hogy a bíróságot még teljesen nem sikerült, az a fenti két ténynek nem mond ellent.
3./ Ha azt akarod állítani, hogy az államgépezet mindkét oldalt preferálja, akkor javaslom a nagyságrend fogalom tanulmányozását. Hacsaknem Gyurcsányt akarták ezzel a húzással hírbe hozni (vajon kitől kapta az origo az információt?).

vakapad 2013.06.23. 15:07:25

@Leone_510:

Vajon miért tetszik úgy tenni, mintha elgondolkozott volna azon, hogy ezúttal nem a FIDESZ-re szavaz? (amikor ez láthatóan most sem kérdés)

midnight coder 2013.06.23. 15:19:23

@dr. saint555: Túl sok olyan nem maradt, amit a szocik ne loptak volna el.

Amúgy, túl sok értelme nincs azon rugózni, hogy ki nyer. Ugyanis nagyjából mindegy. Az ország úgy 2002-ben volt utoljára olyan állapotban, hogy esélye legyen felzárkózni az EU második vonalába (Kb. Csehország, Lengyelország magasságába). Ebből - hála Fletónak és Megyónak - semmi sem lett. Radikális jobboldali fordulat nélkül - és most nem a jobbikra gondolok, csak a szociális rendszer drasztikus visszavágására, a BTK drasztikus szigorítására, különös tekintettel a korrupcióra - 2006-ban. De ehhez Fletónak nagyon egybe kellett volna kapni az MSZP-t, ehhez pedig Öszöd messze nem volt elég.

Sir Galahad 2013.06.23. 15:20:04

@vakapad: Bajnai ugyan formálisan nem volt párttag, de az előző, MSzP-s kormány minisztere, majd miniszterelnöke volt, tehát egy csapatról van szó. Az meg, hogy csatlakoztak hozzá mások is, mellékes.

ermi71 2013.06.23. 15:24:49

Nekem itt valami hetek óta nem stimmel. Szerintem ezek előfognak húzni egyharmadik nevet. Teljes titokban, szerintem ott egy harmadik akit váratlanul bejelentenek. Egy úgymond "nagy ágyút". Ez csak egy teória, de miért ne? Megegyeznek a programban a szarházyék meg amiben kell, és egyszer csak ősszel bejelentik, hogy jön Német Miklós:)

vakapad 2013.06.23. 15:42:36

@midnight coder:

Némileg javítanám:

1./ Az ország utoljára 2000-ben volt olyan állapotban, csak az I. Orbán kormány a Bokros által megvalósított olcsó munkaerőt az eszetlen minimálbér emeléssel megdrágította, ezért a könnyűipar eltűnt Magyarországról, és a munkaerő általában is megdrágult. A tőke meg fogta magát, és irány Szlovákia.
2./ Megyó kiegyenlítette a megszaladt reálbérek és a közszolgálat (béremelés), valamint a nyugdíjak (13. havi) közti anomáliát, majd utána á la Bokros inflálni akart, de ezt Járai miatt nem tudta megtenni. László Csabáék vesztettek (12 %-os kamat, 230 Ft-os Euró), import olcsó, hazai drága, és az ország túlfogyasztásba került.
3./ Emlékeim szerint Gyurcsánynak nem a korrupció volt a legfőbb baja (a mai perekből láthatóan se), de nem mondhatni, hogy bátorította volna (lásd Zuschlag, 20 millió, 7 év). Amit kellett, azt az MSZP megszavazta, csak aztán derék népünk a FIDESZ vezetésével és az AB hathatós segítségével sikerült annullálni. Talán az AB-nek is kellett volna egy őszödit elmondania.

vakapad 2013.06.23. 15:43:35

@Sir Galahad:

A mostani tárgyalásokból is látszik, hogy annyira egy csapat ez, de annyira ...

Húsleves 2013.06.23. 15:47:10

@vakapad:
1.
hvg.hu/itthon/20070319_fidesz_antiszemitizmus
2.
Az is tény faszikám, hogy a Sukoró szappanopera főszereplőjét azzal az indoklással mentette fel a bíró, hogy nem tudott arról, hogy törvénytelen dolgot tesz, pedig egy általános iskolás is tudja, hogy ez még egy harmadik világbeli törvénykezés szintjét is alulmúlja. Ezt a bírót vajon sikerült már a FIDESZ-nek saját kézbe venni, vagy még nem?
3.
Te szerencsétlen hülye tamponfejű, maga az a tény, hogy világosan kiderült, hogy átjátszanak zsíros falatokat az állítólagos nagy ellenfélnek az nem elég arra, hogy összejátszanak mi? Ettől neked hiteles marad, hogy ők hű de nagy ellenfelek és hogy Orbán meg akarja semmisíteni őket? Biztos az utolsó kívánságukat teljesítette, nem?
Nagyságrend? Nem biztos hogy ennyi a nagyságrend, ennyi derült ki. Amikor a másik bagázs volt hatalmon, akkor is megélt valahogy a felcsúti banda, pedig Medgyessy is elszámoltatást ígért.
Szerencsétlen agymosott állat.

Sir Galahad 2013.06.23. 16:07:00

@vakapad: Ha téged ennyire könnyű elkápráztatni, az a te bajod. De tudod mit? Ajánlok egy fogadást: ha a végére ezek összeállnak, kérek egy sört, ha nem, én fizetek neked valamit :)

csavari 2013.06.23. 16:09:53

@falomb:

Azon egyszerű ok miatt mert a libajnai legkevesebb kilencszeres gyilkos, míg legjobb tudomásom szerint a szarházyhoz közvetlen ül nem kacsolható egyetlen gyilkosság sem! A többi bűnük közös a rablás, lakhely árulás a de gyilkosság az minősített eset! Ennyi a különbség a szarházy javára!

J.László 2013.06.23. 16:41:42

@ermi71:
Király Júliáról rebesgetnek.

Nekem is az a véleményem, hogy - ha egy listájuk lesz - valaki harmadik lesz a jelölt.

Lencsés Béla 2013.06.23. 16:46:20

@csavari: Te hülye náci! A Bajnai jobb mint a mesterházy, az legalább ért a pénzhez!

Ј.László 2013.06.23. 16:47:23

@J.László: Onnan tudom, hogy a fater munkásőr volt és még mindig jóban van egy csomó szocival.

Ј.László 2013.06.23. 16:48:45

@Húsleves: "Szerencsétlen agymosott állat."
Jó az aláírásod. Találóbb mint a húsleves nicked.

J.László 2013.06.23. 16:56:15

@Ј.László:
Ahogy látom, te mától vagy J.László néven regisztrálva. Esetleg megváltoztatnád a nicknevedet?

Különben ez annyira ócska bolsi trükk, de mindegy-

Húsleves 2013.06.23. 16:56:15

@Ј.László:
A Húsleves név története roppant egyszerű: kb. 20. próbálkozásra ez még nem volt foglalt. Aláhúzás karaktert vagy más hasonló végződést nem akartam.
A "jó az aláírásod" gondolom sértés akart lenni. Durva volt, teljesen összeroppantam. Abba már bele se merek gondolni, hogy közben talán még a nyelvedet is nyújtogatod, vagy szamárfület mutogatsz a monitor előtt.

csavari 2013.06.23. 17:04:11

@Lencsés Béla:

Na igen nálatok mocskos bolsevik zsidóknál mindig a nagyobb rabló és gyilkos a jobb! Valóban kevesen érnek fel hozzá a rablásban, az apjától tanulta, igaz az a gazember gabonában utazott és nem libában! Ezt tudtuk nélküled is!

vakapad 2013.06.23. 17:05:53

@Sir Galahad:

1./ Sohasem vitattam, hogy "összeállási terveik" vannak. Ha nyerni akarnak, ez a normális.

2./ Azt viszont ... khm ... kissé erőltetettnek tartom, hogy Bajnai három éve azért tűnt el a politikából, hogy később az MSZP titkosügynökeként bukkanjon fel ismét összerántva egy messze nem politikus csapatot, és ezzel jól megtévesztve szegény nem MSZP-s szavazókat.

Bár lehet, hogy még én(!) is meg vagyok tévesztve, amit kénytelen vagyok személyes sértésként aposztrofálni.

vakapad 2013.06.23. 17:09:44

@Húsleves:

Javasolnám a jelzők halmozása helyett gondosan elolvasni a saját beidézett cikket, és abból kiderülne, hogy a FIDESZT-t (horribile dictu!) még Gyurcsány SE antiszemitázta le.

ben2 2013.06.23. 17:13:13

Mesterházy nem tudja leváltani Orbánt, de neki van 20-25% stabil szavazója, szemben Bajnaival, aki mögött max. 8-10% áll.
A választást pedig ezúttal nem a bizonytalanok fogják eldönteni, hanem a törzsszavazók, mert aki bizonytalan, az sem Orbánt nem szereti, sem a szocikat, ezért 2014-ben is a többségük szépen otthon marad.
Bajnairól és Mesterházytól is mindenki pontosan tud két dolgot:
1. rohadtul nem értenek a kormányzáshoz. Bajnai már bizonyította ezt gazdasági miniszterként és "jobb híján" miniszterelnökként, Mesterházyról meg még a saját párttagsága sem hiszi el, hogy jó miniszterelnök lenne.
2. mindegyikük ugyanúgy kiszolgálná a multikat és a bankokat, mint ahogy 2002 és 2010 között tették, márpedig a bizonytalanok eddig pontosan azért nem szaladtak a szocik karjaiba, mert minél jobban kiabálnak a multik és az EU lobbistáik, az emberek nagy többsége annál inkább érzo, hogy Orbánék valamibe rendesen beletaláltak, és bár nem szeretik sem Orbán karakterét, sem a módszereit, azért az tetszik nekik, hogy a megszorítások és a válságkezelés nagyját a multikon és a bankokon verik le.
A baloldal tehát csak a népi-urbánus kultúrharc ballib áldozataira számíthat és azokra, akik még 1990-ben is az MSZP-re szavaztak. Ez pedig nagyon kevés Orbánék masszív 40%-ával szemben.
Jah és ne felejtsük el Gyurcsányékat, akiket ha bevesznek a koalícióba, akkor kapásból elveszítették a matematikai lehetőségét is, hogy bizonytalanokat csábítsanak magukhoz, ha meg nem veszik be őket, akkor buktak 1-2 százezer stabil szélsőbalos szavazót és Gyurcsány elszabadult hajóágyúként működhet tovább a kampány hátralévő részében.
A bizonytalanokból egyedül talán a Jobbik és az LMP szerezhet támogatókat, ha képesek a kampány végéig tematizálni a Fidesz klientúra kellemetlen ügyeit.

Amúgy értelmes ember a baloldalon sem bízik a baloldal győzelmében. Az MSZP is és Bajnaiék is pontosan tudják, hogy Orbánt nem fogják legyőzni, ezért ez az egyeztetés a 2014 utáni baloldali erőtér felosztásáról szól. Az Együtt megpróbálja Mesterházyt háttérbe szorítani, ezáltal lenyúlni az MSZP szavazóbázisát, az MSZP pedig megpróbálja úgy nyeregben tartani Mesterházyt, hogy ne legyen nagyon nyilvánvaló, hogy fontosabb nekik az MSZP baloldali vezető szerepe, mint a választási győzelem. Így aztán mindkét fél látszólag a nagy összeborulás támogatója, míg a háttérben annak kudarcára apellál.
Egyébként a "választási csalás" vádjának előkészületei is azt támasztják alá, hogy vereségre készülnek. Ha Orbánt újraválasztják (márpedig újraválasztják), akkor sem a ballib ellenzék, sem az EU lobbisták számára nem marad hiteles érv, hogy miért tartsák Orbánékat az antidemokratikus karanténban. Ha viszont legalább látszat szinten meg tudják kérdőjelezni a 2014-es választások tisztaságát (ehhez tények ugyebár nem kellenek), akkor a választópolgárok többségének szavazataival szemben is meg lehet kérdőjelezni Orbán legitimitását és minden mehet úgy, mintha Orbánék semmilyen demokratikus megerősítést nem kaptak volna a választóktól.

midnight coder 2013.06.23. 17:14:11

@vakapad: 1. Tegyük hozzá, hogy a 40 ezer forintos minimálbért a FIDESZ a szocik kampányának hatására vezette be. Gondolom te is emlékszel: osszuk meg a kiváló makrogazdasági eredményeket a kisemberekkel is. Ebből lett később a több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak, majd a jóléti rendszerváltás programja.
2. Na, ez volt az, amit nem kellett volna.
3. Neki személy szerint persze hogy nem, az ő vagyonkáját sem a legyek hordták össze, de az országnak igen. Majd minden héten volt valami korrupciós botrány, a kakaóbiztos számítógépektől a levajazott motorvonattenderen át a háromszoros áron épült autópályákig.

Az AB nem sok intézkedésüket fogta meg, a FIDESZ pedig 8 év alatt csak egyet, az egészségpénztárak reformját, ami viszont tényleg az orrától a farkáig marhaság volt, és az egészségügyi kassza megfejésén túl másra nemigen lett volna jó.

Húsleves 2013.06.23. 17:21:02

@vakapad:
Oszdd már meg velünk, hogy akkor te mit olvasol ki abból a cikkből.

J.László 2013.06.23. 17:22:40

@ben2:
Ha a "balodal" nem tud jövőre győzni, akkor viszont az MSZP akkor jár a legjobban, ha nem közösködik Bajnaival.Ez szerintem már felismerték az MSZP-ben. Azt hiszem, ezek az ellenzéki egyeztetések a színjáték részei, legalábbis az MSZP részéről.

nu pagagyí 2013.06.23. 17:23:19

@midnight coder: Az egészségügy reformja a magántőkét hozta volna be a rendszerbe. Talán mégiscsak jobb lett volna, ha nő a választék és nem csak adóból áll a finanszírozás. Az állami egészségügy (és minden ami állami) maradékelven épül fel, amit nem lopnak el, az marad neked.

midnight coder 2013.06.23. 17:24:49

@ben2: Igazából első körben azt kellene eldönteni így 2013 környékén, hogy tulajdonképpen mit is jelent az, hogy baloldal. Kinek az érdekeit védi, kikkel szemben ?

Régen ez a felállás egyszerű volt. Voltak az egyik oldalon a gaz tőkések, a másik oldalon meg a becsületes munkásember. Csakhogy, mostanság a dolgok egy hangyányit bonyolultabbá váltak. A jó munkásember által kitermelt jövedelem nagy részét nem a tőkés viszi el, hanem állam bácsi, aki segílykét, nyugdíjat, közszolgákat, államadósságot fizet belőle. Ráadásul, az egészet jól megkavarja a tőke, áru és szolgáltatás szabad áramlása, aminek következtében a munkahelyeket nagy része kínába, indiába vándorol, ami persze növeli a szükséges segílyke mértékét is, amit persze a még dolgozó munkásemberek fizetnek. Az igazán jómunkásemberek pedig ettől persze inkább kiköltöznek olyan tájakra, ahol nem ekkora gond a megélhetés.

Nekem a legnagyobb bajom az ezzel a balnak nevezett oldallal, hogy ezekre a problémákra nem hogy reálisan elfogadható választ nem adtak, de gyakran még a probléma felvetéséig sem jutottak.

midnight coder 2013.06.23. 17:31:55

@nu pagagyí: Egészségügyi reformot csak akkor lett volna értelme csinálni, ha a cégek versenyhelyzetbe kerülnek. Márpedig, miben tudtak volna versenyezni ? Árban nem, mivel a minimális összeget Fletóék korlátozták. Szolgáltatásban sem igen, mivel az egészségbiztosítás az a rendszer, amit úgy 90%-ban nem azok vesznek igénybe, akik fizetik. A 20-30 éves polgár alig veszi igénybe, viszont ő az aki fizetőképes. Aki igen, az az 50+ éves, ő viszont egyre kevésbé tud fizetni.

Attól, hogy magántőke kerül egy rendszerbe, a rendszer még nem lesz feltétlenül jobb. Jobb akkor lesz, ha a cégek versenyhelyzetbe kerülnek, és kényszerítve vannak a minél jobb és olcsóbb szolgáltatás nyújtására.

A megoldás az lett volna, ha nem a pénztárak kerülnek magánkézbe, hanem az intézmények, és ezek versenyeznek a biztosító - és ezen keresztül a beteg - pénzéért. A beteg pedig a lábával szavazhatna, hogy ebbe vagy abba a kórházba megy kivetetni a vakbelét.

vakapad 2013.06.23. 17:47:34

@Húsleves:

Azt, hogy Navracsics arra reagált, amit Gyurcsány nem mondott. Ahogy a cikkben írva van:

" ... a magyar konzervativizmus folytatására érdemes egyik párt "kokettál az antiszemitizmus vádját folyamatosan magára vonzó jobboldali radikálisokkal", illetve, hogy a "lassan egyenlőségjel tehető" a Fidesz elnöke és Csurka István közé."

nu pagagyí 2013.06.23. 18:10:40

@midnight coder: A hazai baloldal szociáldemokrata-liberális irányultságú. Helytelenül komcsizza őket az úgynevezett jobboldal, hiszen sosem voltak az államosítás és a centralizálás hívei. Politikájuk azon alapult, hogy mindenki elsősorban saját problémáit óhajtja megoldani. Mindenkori kormányaik az autonómiák tiszteletben tartásával, a személyes jogok védelmével, a piacok fejlesztésével (nevezhetjük privatizációnak), kiszámítható jogállami keretek biztosításával igyekeztek elérni az előbbi célokat. Sajnos nem számoltak azzal, hogy nálunk nincs igény ilyesmire, nyűg a verseny, nyűg a gondolkodás. Amire szükség van, azok a jól ismert kiskapuk, a fülledt sógor-koma viszonyok, az okosba való ügyeskedés és persze a képmutatás. De amire leginkább vágyott a magyar ember, az egy jó nagy segg, amelyet nyalni lehet és stabilan betölti a magyar horizontot. Nyalásban nem lehet tévedni, nincs felelősség.

A Fidesz ráérzett a nép érzelmeire, pótolta a hiányzó űrt. A szakértelemet feleslegessé tette, elég a lojalitást gyakorlatban bemutatni széles nyelvcsapások keretében. Még választékot is biztosít, hiszen megszállta az államot, sőt a magánélet tereit is (hittannal kínozza gyermekeinket, írtja a kultúrát, lesilányítja a közizlést). Sok kis segget lehet nyalni, így jutva egyre feljebb a szigorú hierarchián. Persze itt is van verseny, de kevesebb a versenytárs, akinek nincs gusztusa hozzá, az nem kavar be. A Fidesz feltalálta a kommunista kapitalizmust. A módszerek kommunisták, a jutalom viszont magánvagyon, pofátlan mértékben.

vakapad 2013.06.23. 18:15:42

@midnight coder:

1./ Aha. A FIDESZ vezette be, de a "szocik kampányának hatására". Emlékezetem szerint ez nem egészen stimmel, ugyanis a FIDESZ a 25.000 minimálbért először 40.000-re, aztán 55.000-re emelte. Ami baj volt, hogy ez a többi versenypiaci bért is megnyomta, és Magyarország versenyelőnye odalett. Azon túl, hogy sok képzetlen embert azóta nem a cége tartja el, hanem az állam.

2./ A közszolgálat a fentebb írt okból kiürült. Már nem volt tanár, tanító, nővér, valamit lépni kellett. Arra nem számított, hogy Járai úgy ver keresztbe neki meg az országnak, hogy csak úgy nyekken.

3./ Hát, nem valami sok, amit a 8 évre vonatkozólag felsoroltál, a „majd minden héten” kitétel valószínűleg a mai regnálók miatt keveredhetett az emútnyócévbe.
a./ Kakaóbiztos számítógéppel nem Gyurcsánynak volt baja, hanem Medgyessynek. Feljelentés történt. A feljelentés sorsát nem tudom.
b./ A „levajazott motorvonat tender” kifejezésből a „levajazott” ugyebár azt jelenti, hogy a második helyezett Bombardier méltatlankodott. Ebből nyílegyenesen következik a levajazottság.
c./ Autópálya: a nagy, mindenre ráhúzható érvelés.
www.nethirlap.hu/cikk.php?cikkid=18982

vakapad 2013.06.23. 18:27:55

@midnight coder:

Úgy látom a „versenyhelyzetet” kissé félreértetted. A lényegesebb az, hogy a biztosítók a kórházakkal szemben lettek volna versenyhelyzetben. Megfelelő szakembergárdával (jogász, orvos) állhattak volna ki a betegért (hiszen ők nem betegek, jobban tudnak tárgyalni, mintha az egészségük lenne a tét), és onnan rendelik a szolgáltatást, ahol az olcsóbb (jobban akarnak járni) és egészségügyi hatékonyságában jobb (hogy a betegek náluk kössenek biztosítást). És amelyik biztosító ezt jobban csinálta volna, oda áramlottak volna a betegek biztosítást kötni. Ennél több érdekeltséget és a betegek érdekét jobban figyelembe vevő rendszert még nem találtak ki.

Javasolnám a leírtak revideálását.

Az már csak hab a tortán, hogy a derék népszavazás a beteg-orvos találkozások csökkentésével és a kisebb gyógyszerfogyasztással komoly hasznot hozó vizitdíjat, a felesleges korházi beutalások csökkentésével a kórházak terhelését csökkentő napidíjat, és a ma már evidenciaként jónak minősített tandíjat is eltörölte, amely eltörléseknek a legnagyobb baja az volt, hogy üzent a befektetőknek: itt nem lehet a költségvetést rendbe hozni. Az eredményét láttuk is a világválság beköszöntekor.

nu pagagyí 2013.06.23. 18:29:22

@midnight coder: Erról szólt a reform. A biztosításban és a szolgáltatásban is megjelent volna a magántőke. A nem csak állami biztosító nem csak állami ellátást fizetett volna. Az egészségbiztosítás is olyan mint a többi biztosítási ágazat, a kockázatviselés közös, tehát sokan akkor is fizetnek, ha nem éri őket kár, viszont kár esetén a résztvevő számíthat térítésre. Annyiban különbözik, hogy kötelező jellegű, mivel senkinek sem érdeke, hogy ellátatlanság miatt társadalmi katasztrófa következzen be. De hát ilyen a KGFB is, mégsem ágál senki, hogy legyen az is állami feladat. Nem is tudom, a Fidesznek hogy nem jutott még eszébe ez a biznisz, ezzel is nagyot szakíthatna néhány oligarcha, ha megkoncesszióznák.

Ј.László 2013.06.23. 18:34:32

@J.László: Miért ócska bolsi trükk a nick megváltoztatása?

nu pagagyí 2013.06.23. 18:35:34

@vakapad: Tetszik, hogy a szocik bűne az, hogy sok autópályát építettek. Szerencsére ma már egy se épül. És lám, a korrupció is kisebb lett, mindenki érezheti, oszt autópálya sincs.

Ј.László 2013.06.23. 18:36:12

@Húsleves: A jó az aláírásod miért sértés? Nem mutattam szamárfület, fülig ért a szám hogy vannak jobbosok mint te akik ilyen önismerettel rendelkeznek hogy így írnak alá.

ben2 2013.06.23. 18:50:49

@nu pagagyí:

"A hazai baloldal szociáldemokrata-liberális irányultságú. Helytelenül komcsizza őket az úgynevezett jobboldal, hiszen sosem voltak az államosítás és a centralizálás hívei. "

Emlékeim szerint kb. 1988-ig még bőven az államosítás és a centralizálás hívei voltak. Kommunistának sem a jobboldal, hanem saját maguk nevezték el saját magukat. (Igaz ez utóbbit szeretnék végre valahára elfelejteni, ezért "figyelmeztetik" rá őket unos-untalan jobbos kollégáik.)

A kormányaik pedig mindig pontosan azt csinálták, amit külföldi helytartóik elvártak tőlük. A rendszerváltozás hajnalán egy részük felismerte, hogy a szovjet birodalom összeomlott és idejében urat váltott. A módszer azonban a régi: a külföldi érdekek maximális kiszolgálása, miközben ideológiai lózungokra hivatkozva megpróbálják lenyomni az emberek torkán a gyarmati pozíció árát. A rendszerváltás előtt a lózung a munkás-paraszt hatalom, a szocializmus és a kommunizmus felé menetelés volt. Utána pedig az általad felsoroltak: jogállamiság, a piac mindenhatósága, személyiségi jogok, stb.
Csakhogy a valóság mindig közbeszól.
A piac mindenhatósága verseny nélkül nem más, mint a tőke szabadrablása.
A személyiségi jogok mit érnek, ha szelektíven, politikai hovatartozás alapján alkalmazzák őket? (Szlovák szocialista büntetlenül vegzálhatja a nemzeti kisebbségeket ugyebár.)
A jogállam meg hogy-hogynem valahogy mindig meghajlik a pénz előtt, legyen szó egyoldalú szerződés módosításokról, vagy milliárdos korrupciós ügyekről.
Az istenadta népnek tehát pont, hogy a képmutatásból és a seggnyalásból lett elege.
És attól, mert a "megfelelő" körökben azt mantrázzák, hogy ha bank, multi, balos politikus vagy antifasiszta értelmiségi kultúrharcos csinálja, akkor az nem is számít lopásnak, csalásnak és az ordenáré hazudozásból is bátor igazságbeszéd lehet, attól még a magyar Átlag Gipsz Jakab szarik az egészre. Akkor is, ha ez a ballib politikai-, gazdasági- és médiaelitet és szurkolókórusukat elkeseríti.

Ј.László 2013.06.23. 18:53:52

@ben2: 1988-ban még Orbán Piktor is bőven liberális volt, az államosítás ellenzője.

Húsleves 2013.06.23. 18:57:29

@vakapad:
Meg utána ezt: "Később azt is mondta: az ország többsége pokolba kívánja az antiszemitizmust, és pokolba kíván minden olyan törekvést, amely ennek menekülő utat kíván nyújtani.".
De akkor ezt a szintet már hagyjuk, mert neked valószínűleg ilyen idézetet kellene találni ahhoz, hogy elfogadd, hogy antiszemitázták a FIDESZ-t (mielőtt még ez a szerep átterelődött a Jobbikra): "Én Gyurcsány Ferenc, kijelentem, hogy a FIDESZ antiszemita.". Ha nem ilyen a szöveg, akkor biztosan találsz valami kapaszkodót, hogy belemagyarázd hogy nem, nem antiszemitázott, csak eljátszott a gondolattal, vagy nem is nekik mondta, hanem biztosan a takarítónőnek, hiszen az is ott volt, és nem hangzott el, hogy a FIDESZ-re gondol, a kontextusból meg neked nem következik az, ami minden embernek igen.
Nyilván a következő linken ( index.hu/belfold/budapest/2011/09/21/megfosztottak_fovarosi_diszpolgarsagatol_kertesz_akost/ ) se azt mondta Horváth Ingyenbékávé Csapajev hogy a közgyűlés antiszemita, hanem antiszemitizmushoz aszisztál (ami nem ugyanaz, ha feltételezzük hogy szegény butuskák nem tudják mit cselekszenek) amikor elveszik attől a derék embertől azt a díjat, amit jellemzően nem olyanoknak szoktak adni, aki a magyarokat moslékzabálóknak, szolganépnek, irígy gyilkosoknak nevezi. Nem, nem antiszemitázott, csak felvilágosította őket, hogy nem érzik át azt a szeretetet ami ebből az írásból árad, szemben a baloldali értelmiséggel, akik Csurka István írásait jellemzően elgondolkoztató kritikaként szokták értelmezni.
Igaz hogy az összes pártlapotokból meg a szektatévétekből ez folyik, de nem, nem mondtak ők ilyet.
Jól van nyugodj meg, ők tényleg csak annyit mondtak hogy kokettálnak, teret engednek, kitüntetgetnek, ucákat neveznek el antiszemitákról, Horthy-kultuszt terjesztenek, de ha jobban belegondolok, lehet hogy tényleg nem is antiszemitáztak soha.

J.László 2013.06.23. 19:00:37

@Ј.László:
Légy szíves változtasd meg a nicknevedet, mert rátelepedtél az enyémre.

Húsleves 2013.06.23. 19:01:58

@Ј.László:
Nem mondtam hogy sértés, csak azt, hogy annak szántad. Ez a kettősség általában olyanokra jellemző, akik septében regisztrálnak egy nevet, hogy megtámogassanak valakit egy "külső véleménnyel". Az ilyenekre jellemző az is, hogy nyújtogatják a nyelvüket és szamárfület mutogatnak. Pszichésen összefügg, olvass utána.

Sir Galahad 2013.06.23. 19:13:56

@vakapad: Ettől Bajnai még nem "ügynök". Politikus, aki hosszú távon gondolkozik, aki például tisztában van azzal, hogy kellett pár év, ami feledteti a választókkal a rosszat. Az, hogy ezt a forgatókönyvet előre megbeszélték, még nem összeesküvés, más politikusok is megteszik ugyanezt. Más kérdés, hogy társul-e hozzá ekkora színjáték.

futur · http://futur.blog.hu/ 2013.06.23. 21:48:10

Általában leszarom a trollokat, de most mégsem. Bajnaiékat is alkalmatlannak tartom a kormányzásra, képtelenek széles tömegeket meggyőző pártként viselkedni, nagyon gyenge a marketingjük. Az MSZP meg egy szaktudás nélküli dinoszaurusz, és olyan dumákkal próbálja eladni magát, mint amikkel 30 évvel ezelőtt a krémtúrót reklámozták. Olyan szagot árasztanak magukból, mint egy régi Kockás magazin a nagymama pincéjéből.

Jelenleg nincs megoldás, nincsenek szakértők, nincsenek konkrét tervek, amiket meg is értenek az emberek. Persze az elbutulás mértéke olyan magas az országban, hogy ezekkel nem is lehetne választást nyerni, de a baloldal még bullshitelni sem tud úgy, hogy bárki bízzon bennük, aki nem régóta szektásuk.

Ј.László 2013.06.23. 21:54:07

@Húsleves: Te meg a magyar nyelvnek olvass utána! A felszólítás felkiáltó jel. A saját pszichés problémáidat amit az orvosod diagnózisából sikerült megjegyezned, ne próbáld másokra ráhúzni!

@J.László: Hess a nickemtől!

J.László 2013.06.23. 21:56:42

@Ј.László:
Mondtam már neked hülyegyerek, hogy vízuáld meg, mikor regisztráltál ezen a néven: ma. Ennyire hülye vagy?

Ј.László 2013.06.23. 21:58:26

@J.László: Épp ezért. Az enyém az újabb.

J.László 2013.06.23. 22:00:52

@Ј.László:
Neked tényleg pszichés problémáid vannak. Reméljük, megtalálnak az ápolók és visszavisznek.

Ј.László 2013.06.23. 22:10:41

@J.László: Hmmm... ha téged csak ez a remény éltet, akkor szar neked. Na most nem érek rá, mert más blogokon a zsidó felmenőimről értekezek.

Ј.László 2013.06.23. 22:18:31

@J.László: Majd meglátod milyen finom lesz amikor a vezérnácik neked esnek! :-))

J.László 2013.06.23. 22:20:53

@Ј.László:
Neked fognak esni, te észkombájn. Nincs sok eszed, az már látszik.

Ј.László 2013.06.23. 22:29:44

@J.László: Illetve nekem fognak esni te sok eszű! Miért hergeled fel őket ellenem?

nincs_nick 2013.06.23. 23:54:45

@okostojgli: Na pont a te fajtádról írtam. Az elvakult párthívő (legyen az akár MSZP/Fidesz), aki előre lát dolgokat.:D Ahogy ti segítettetek leginkább a Fidesznek 2010-ben az elvakult MSZP-s dumátokkal, ugyanúgy fogják a Fidesz-droidok elősegíteni a Fidesz későbbi bukását. És ne reménykedj, az MSZP már soha nem ér oda, max majd összeállnak a Fidesszel koalícióba. A hatalomért a két ex-komcsi párt előbb-utóbb úgy is összezár szépen a nyílt színen is és nem csak Simicska-Puch egyeztetések kapcsán osztják fel a dolgokat.:)
süti beállítások módosítása